#jokes photos & videos

14.7m Posts

When your colourful on the outside and supa fly on the inside.
>>>
Follow me for more memes and other cool shit.
>>>
#funny #lol #lmao #lmfao #hilarious #laugh #laughing #fun #friends #photooftheday #friend #wacky #crazy #silly #witty #instahappy #joke #jokes #joking #epic #instagood #instafun #funnypictures #haha #humor #meme #memes #edgymemes #funnymoment #funnymemes
This #metoo things getting crazy Michael J Fox has just come out to say he got molested in back to the future, by himself from the past. #heavy #doc #backtothefuture #hoverboard #delorean #jokes

This #metoo things getting crazy Michael J Fox has just come out to say he got molested in back to the future, by himself from the past. #heavy #doc #backtothefuture #hoverboard #delorean #jokes

🧐

🧐

🅱 Lil dick cancer🅱
Only at the downtown terminal
#downtown #metro #only #meme #funny #memes #jokes #clapped #weed #smoke #joking #nice #lilpump #lol #cool #awesome #interesting #fun
I pose? ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
-
-
-
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 Credits to:( ?) Follow @mr.invalid.soviet
- Tag a friend ⬇ to help us get -5 million followers 💯💯
🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
Remember to give me credit if you repost my OCs🅱️
Make sure to leave a follow and spread the tasteful memes. 😎😄
__________________
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
#triggered #deadmemes #cringe #fails #4chan #meme #lmfao #shitpost #edgy#funny #dankmemes #dank #memes#woke #lmao #humor #memelord #lit #deepfriedmemes #lmfao #yolo#relatable #jokes #edgymemes #😂 #weeaboo

I pose? ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
-
-
-
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 Credits to:( ?) Follow @mr.invalid.soviet
- Tag a friend ⬇ to help us get -5 million followers 💯💯
🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵
Remember to give me credit if you repost my OCs🅱️
Make sure to leave a follow and spread the tasteful memes. 😎😄
__________________
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
#triggered #deadmemes #cringe #fails #4chan #meme #lmfao #shitpost #edgy #funny #dankmemes #dank #memes #woke #lmao #humor #memelord #lit #deepfriedmemes #lmfao #yolo #relatable #jokes #edgymemes #😂 #weeaboo

Lmaooo😂😂😂

Lmaooo😂😂😂

We’ve arrived in Asia 🐲
Just kidding more like Chinatown 😆
#jokes #chinatown #noodles #fortunecookies #tasty #mississauga #dragons #wednesdayvibes #casualstyle #entrepreneurlife

We’ve arrived in Asia 🐲
Just kidding more like Chinatown 😆
#jokes #chinatown #noodles #fortunecookies #tasty #mississauga #dragons #wednesdayvibes #casualstyle #entrepreneurlife

We’d like to think we’re the next Fred Armisen & Kristen Wiig 😁 If we lived near each other we’d take YouTube by storm 🔥 raise of hands who loves these two?! I only wish we were wearing holiday themed sweater vests 😂😂 #garthandkat #mybestvideoyet  SWIPE👉🏼👉🏼

We’d like to think we’re the next Fred Armisen & Kristen Wiig 😁 If we lived near each other we’d take YouTube by storm 🔥 raise of hands who loves these two?! I only wish we were wearing holiday themed sweater vests 😂😂 #garthandkat #mybestvideoyet SWIPE👉🏼👉🏼

ALL are mean girls quotes :))) This day only happens once a year y'know
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀ • ₊°✧︡˗ˏˋ Gᴇᴛ ɪᴛ﹖
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
◦ ✩ ┊⤷ Ƭнιѕ ιѕ α ℳιяαᴄυℓσυѕ AU ;
⠀⠀⠀⠀⠀⠀ᴀᴜ ✧ ᴀʟᴛᴇʀɴᴀᴛᴇ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴇ ~
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
❀  ℛερσƨт ANYTHING шıтн cяεɔıт!!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ʝυѕт тαg мє ιη тнє ρσѕт ;
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀σя ᴄαρтιση!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀

ALL are mean girls quotes :))) This day only happens once a year y'know
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀ • ₊°✧︡˗ˏˋ Gᴇᴛ ɪᴛ﹖
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
◦ ✩ ┊⤷ Ƭнιѕ ιѕ α ℳιяαᴄυℓσυѕ AU ;
⠀⠀⠀⠀⠀⠀ᴀᴜ ✧ ᴀʟᴛᴇʀɴᴀᴛᴇ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴇ ~
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀
❀ ℛερσƨт ANYTHING шıтн cяεɔıт!!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ʝυѕт тαg мє ιη тнє ρσѕт ;
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀σя ᴄαρтιση!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Apparently it’s #nationalboyfriendday I swear they make stuff up every year just to show off on social media 🤷🏾‍♀️ But whatever... So as I spent most of the day at the airport in San Antonio I want to share a pic of my new #boyfriend which I was quick to inform my current boyfriend that #thisguy was trying to take his place...lol #scamlikely #insidejoke #ineedsleep #ilovedSanAntonio but #imreadytogohome #funny #jokes #verylongday

Apparently it’s #nationalboyfriendday I swear they make stuff up every year just to show off on social media 🤷🏾‍♀️ But whatever... So as I spent most of the day at the airport in San Antonio I want to share a pic of my new #boyfriend which I was quick to inform my current boyfriend that #thisguy was trying to take his place...lol #scamlikely #insidejoke #ineedsleep #ilovedSanAntonio but #imreadytogohome #funny #jokes #verylongday

👻☠👹
#halloween #halloweenmemes #autumn #meme #memes #jokes

#Lol 🤣🤣 #comedy #funnyvideos #jokes #NoStylist #Repost @majahhype
• • •
#imsomajah #DiRASS Got a Photoshoot Today i told him he Need a stylist 🤷🏾‍♂️😒 😂😂😂😂 #comedygang #themajahhypeshow #bet #originalcontentonly song || No Stylist by @frenchmontana feat. @champagnepapi ✊🏾🔥🔥

#Lol 🤣🤣 #comedy #funnyvideos #jokes #NoStylist #Repost @majahhype
• • •
#imsomajah #DiRASS Got a Photoshoot Today i told him he Need a stylist 🤷🏾‍♂️😒 😂😂😂😂 #comedygang #themajahhypeshow #bet #originalcontentonly song || No Stylist by @frenchmontana feat. @champagnepapi ✊🏾🔥🔥

Get your laugh on at any of these fantastic local comedy shows. Every Wednesday Mel’s Lounge 9pm Free - Brass Bear Comedy Night Oct 8 & 22nd 7-9pm free. Hosted and Produced by Uriah Wesman. Comedy Hideaway Oct 6th 9:30pm late show. Tickets available online through Comedy Hideaway #comedy #santabarbara #sb #standupcomedy #islavista #goleta #comedyhideaway #jokes #comedyshows #october #halloween #comedian #comcis #livecomedy #funkzone #brassbear #brewery #socal

Get your laugh on at any of these fantastic local comedy shows. Every Wednesday Mel’s Lounge 9pm Free - Brass Bear Comedy Night Oct 8 & 22nd 7-9pm free. Hosted and Produced by Uriah Wesman. Comedy Hideaway Oct 6th 9:30pm late show. Tickets available online through Comedy Hideaway #comedy #santabarbara #sb #standupcomedy #islavista #goleta #comedyhideaway #jokes #comedyshows #october #halloween #comedian #comcis #livecomedy #funkzone #brassbear #brewery #socal

Me when I have 3 assignments due tomorrow -wiggle

Me when I have 3 assignments due tomorrow -wiggle

Days of jumping and happiness.
💪🏻🤘🏻🙌🏻
#funny #lol #lmao #laugh #fun #friends #friend #crazy #instahappy #joke #jokes #joking #epic #instagood #instafun #funnypictures #haha #humor
¿Están ahí mis vidas?¿Están ahí?¿Me oyen?¿Me escuchan? María la del Barro ailaviuuuuu ❤️
#MaríaLaDelBarro #asepxia #humorgráfico #thalia #marialadelbarrio #jokes #drawing #dibujo

¿Están ahí mis vidas?¿Están ahí?¿Me oyen?¿Me escuchan? María la del Barro ailaviuuuuu ❤️
#MaríaLaDelBarro #asepxia #humorgráfico #thalia #marialadelbarrio #jokes #drawing #dibujo

💀🎃 M O N D A Y 🎃💀
Hey there ghouls and gals, our October show is more fun than the house that gives out full size candy bars. Grab your candy corn (j/k spit that gross shit out) and check out this spooky lineup:
.
WHITNEY CUMMINGS (CBS, NBC)
DANA MOON (NETFLIX, OXYGEN)
JESS SALOMON (IFC, NBC)
KATRINA DAVIS (SEED & SPARK)
SHANNA CHRISTMAS (DEVIL CUP FESTIVAL WINNER)
ALLY WEINHOLD (AWKWARD & AGGRESSIVE)
.
.
...PLUS SURPRISE DROP INS!
.
Produced & hosted by Valerie Tosi (IFC, Netflix, Sirius XM) & Joleen Lunzer (FOX, Armed Forces Entertainment)

💀🎃 M O N D A Y 🎃💀
Hey there ghouls and gals, our October show is more fun than the house that gives out full size candy bars. Grab your candy corn (j/k spit that gross shit out) and check out this spooky lineup:
.
WHITNEY CUMMINGS (CBS, NBC)
DANA MOON (NETFLIX, OXYGEN)
JESS SALOMON (IFC, NBC)
KATRINA DAVIS (SEED & SPARK)
SHANNA CHRISTMAS (DEVIL CUP FESTIVAL WINNER)
ALLY WEINHOLD (AWKWARD & AGGRESSIVE)
.
.
...PLUS SURPRISE DROP INS!
.
Produced & hosted by Valerie Tosi (IFC, Netflix, Sirius XM) & Joleen Lunzer (FOX, Armed Forces Entertainment)

Knock! knock!

Who's there?" "Theodore!" "Theodore who?" Ha, ha... a joke. You get it, right! Huh, do you? I wonder about ya’ll, sometimes... #laugh #cornycanbefunnytoo #itgoeswiththemessage #thedoors #jokes #knockknock
#staywoke #woke #thowal #thehouseofwisdomandlight #spiritual #funny #laughteristhebestmedicine #laughterisgoodforthesoul #laughing #laughoutloud

Knock! knock!

Who's there?" "Theodore!" "Theodore who?" Ha, ha... a joke. You get it, right! Huh, do you? I wonder about ya’ll, sometimes... #laugh #cornycanbefunnytoo #itgoeswiththemessage #thedoors #jokes #knockknock
#staywoke #woke #thowal #thehouseofwisdomandlight #spiritual #funny #laughteristhebestmedicine #laughterisgoodforthesoul #laughing #laughoutloud

#nofilter #true#jokes#funny#

Y’all Tell Donald Trump I’m Good 🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️

Y’all Tell Donald Trump I’m Good 🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️🙅🏾‍♂️

It that time of year again #halloween #halloweencostume #jokes #laugher

It that time of year again #halloween #halloweencostume #jokes #laugher

I think we have a new meme on our hands •
•
•
•
•
•
Follow @dank.memes.sis for more dank ass memes
•
•
•
•
•
#dankmemes #dank #memes #funny #jokes #lol #humor #Offensive #offensivememes #whytho #deepfriedmemes #deceased #lmao

I think we have a new meme on our hands •





Follow @dank.memes.sis for more dank ass memes





#dankmemes #dank #memes #funny #jokes #lol #humor #Offensive #offensivememes #whytho #deepfriedmemes #deceased #lmao

Lol

Lol