#watchthisisinstagood photos & videos

16.4k Posts

Hey there, this is my first double exposure I made. It was meant for a movie poster for a fictional movie called 'LOST'. 😳

I really like the outcome! It connects the thoughts of the woman in a whole new dream world supported by the blue colors. 😇

Feel free to share with your family, friends and pets! 😸 Also, there is a Making-Of of this on @davidwittdesign. 👈 So check it out, if you like. 🙏

A side note: I wanted to post this and another manipulation already on Monday, but since by last post got removed from Instagram without any information, I was scaptical and quite confused at first. I now decided to post this one first and see what comes out. 🤷

Hear you soon! 👋 Enjoy your beautiful day! 🌞
.
.
.
.
.
#doubleexposure #photomanipulation #photoedits #photoshop #gfx_daily #gfx #citylimitless #thoughts #inspiration #photoinspiration #monoart #peoplescreatives #dreamlike_edit #xceptionaledits #theuniversalart #launchdsigns #manipulationteam #edit_creatives #manipunation #watchthisisinstagood
@monoart @thepeoplescreatives @dreamlike_edit @xceptionaledits @theuniversalart @launchdsigns @manipulationteam @edit_creatives @instagood

Hey there, this is my first double exposure I made. It was meant for a movie poster for a fictional movie called 'LOST'. 😳

I really like the outcome! It connects the thoughts of the woman in a whole new dream world supported by the blue colors. 😇

Feel free to share with your family, friends and pets! 😸 Also, there is a Making-Of of this on @davidwittdesign. 👈 So check it out, if you like. 🙏

A side note: I wanted to post this and another manipulation already on Monday, but since by last post got removed from Instagram without any information, I was scaptical and quite confused at first. I now decided to post this one first and see what comes out. 🤷

Hear you soon! 👋 Enjoy your beautiful day! 🌞
.
.
.
.
.
#doubleexposure #photomanipulation #photoedits #photoshop #gfx_daily #gfx #citylimitless #thoughts #inspiration #photoinspiration #monoart #peoplescreatives #dreamlike_edit #xceptionaledits #theuniversalart #launchdsigns #manipulationteam #edit_creatives #manipunation #watchthisisinstagood
@monoart @thepeoplescreatives @dreamlike_edit @xceptionaledits @theuniversalart @launchdsigns @manipulationteam @edit_creatives @instagood

Advertisements

Sometimes we just gotta do what we feel like and see what happens. I haven’t posted so many of the photos I took during my SE Asia trip last year (including this one) because back then I didn’t think they were good enough (I know, I know). But what does good enough even mean? Good enough compared to what?
***
I was going through some of these photos yesterday and realised that actually I LOVE this shot. Maybe I’ve started to focus on the good more, or stopped caring too much, or realised that in all fairness what I post here really doesn’t matter🙈🤣
***
So here it is, an imperfect shot of Bali’s Git Git waterfall, today’s addition to my imperfect gallery. And it’s ok that it’s all imperfect! There’ll be no room for improvement if it was all ideal👌and that’s just mmmmm not exciting🤣
.
.
Happy Wednesday and enjoy all the imperfections in and around you!!
^
^
^
#gitgit #gitgitwaterfall #sourcedadventures #roamearth #adventureland #watchthisisinstagood #livefolk #lifeofadventures #backpackingviews #earthfocus #stayandwander #letswander #nextstopnature #teamkaptainkenny #voyaged #lostfam #folkgreen #passionpassport #shewhowanders #traveltagged #mountaincommunity #waterfalls #baligasm #balitravel #baligasm #baliisland

Sometimes we just gotta do what we feel like and see what happens. I haven’t posted so many of the photos I took during my SE Asia trip last year (including this one) because back then I didn’t think they were good enough (I know, I know). But what does good enough even mean? Good enough compared to what?
***
I was going through some of these photos yesterday and realised that actually I LOVE this shot. Maybe I’ve started to focus on the good more, or stopped caring too much, or realised that in all fairness what I post here really doesn’t matter🙈🤣
***
So here it is, an imperfect shot of Bali’s Git Git waterfall, today’s addition to my imperfect gallery. And it’s ok that it’s all imperfect! There’ll be no room for improvement if it was all ideal👌and that’s just mmmmm not exciting🤣
.
.
Happy Wednesday and enjoy all the imperfections in and around you!!
^
^
^
#gitgit #gitgitwaterfall #sourcedadventures #roamearth #adventureland #watchthisisinstagood #livefolk #lifeofadventures #backpackingviews #earthfocus #stayandwander #letswander #nextstopnature #teamkaptainkenny #voyaged #lostfam #folkgreen #passionpassport #shewhowanders #traveltagged #mountaincommunity #waterfalls #baligasm #balitravel #baligasm #baliisland

Not much but quality ( FRIENDS )

Not much but quality ( FRIENDS )

Advertisements

Sekuykan jalan - jalan nya mumpung cuaca cerah ini ! Salah satunya kemegahan sunrise di Curug Cikanteh #CPUGG .
.
Foto dari @warmanwardhani dari kawasan Curug Cikanteh Ciletuh Palabuhanratu Unesco Global Geopark ! .
.
.
#sukabumi #jelajahalamsukabumi #exploresukabumi #lingkarindonesia #folkindonesia #curug

Sekuykan jalan - jalan nya mumpung cuaca cerah ini ! Salah satunya kemegahan sunrise di Curug Cikanteh #CPUGG .
.
Foto dari @warmanwardhani dari kawasan Curug Cikanteh Ciletuh Palabuhanratu Unesco Global Geopark ! .
.
.
#sukabumi #jelajahalamsukabumi #exploresukabumi #lingkarindonesia #folkindonesia #curug

We need the tonic of wilderness. We can never have enough nature. 🌿

We need the tonic of wilderness. We can never have enough nature. 🌿

Advertisements

aman molor disini nyokap gua kaga bisa bangunin

aman molor disini nyokap gua kaga bisa bangunin

suka kesel gak si sama pengendara roda dua, roda empat atau roda berapapun yang pas lagi di rambu lalu lintas baru banget lampu ijo dari merah ke kuning terus ke ijo udah klakson tat tot tat tot bae gak sabaran, giliran di omelin galakan dia. rasanya pengen berenang di air aja yang gak ada lampu rambu lalu lintasnya biar gak bising
.
.
.
.
Taken by : @irfanaziss .
#eatsleepmax #livefolkindonesia #feedbacknation #passionpassport #stayandwander #moodygrams #bevisuallyinspired #exploretocreate #ig_masterpiece #folkgood #nature #wildernessculture #vscoaward #mood #ourplanetdaily #exploremore #visualsoflife #gooutside #folkindonesia #theglobewanderer #welivetoexplore #freedomthinkers #modernoutdoors #watchthisisinstagood #lifeofadventure

suka kesel gak si sama pengendara roda dua, roda empat atau roda berapapun yang pas lagi di rambu lalu lintas baru banget lampu ijo dari merah ke kuning terus ke ijo udah klakson tat tot tat tot bae gak sabaran, giliran di omelin galakan dia. rasanya pengen berenang di air aja yang gak ada lampu rambu lalu lintasnya biar gak bising
.
.
.
.
Taken by : @irfanaziss .
#eatsleepmax #livefolkindonesia #feedbacknation #passionpassport #stayandwander #moodygrams #bevisuallyinspired #exploretocreate #ig_masterpiece #folkgood #nature #wildernessculture #vscoaward #mood #ourplanetdaily #exploremore #visualsoflife #gooutside #folkindonesia #theglobewanderer #welivetoexplore #freedomthinkers #modernoutdoors #watchthisisinstagood #lifeofadventure

Advertisements

So I had a brief hiatus from Instagram. Just finished editing my Norway pictures. A lot of the time we were rained out. This one was taken on the train ride to Bergen.

So I had a brief hiatus from Instagram. Just finished editing my Norway pictures. A lot of the time we were rained out. This one was taken on the train ride to Bergen.

#mobilegraphy .
.
دوست می‌دارم آن را که چون تاس 
به سودش ‌افتد ، شرمسار شود و پرسد :
نکند قماربازی فریبکار باشم ؟ .
نیچه 
___
__
_

#mobilegraphy .
.
دوست می‌دارم آن را که چون تاس
به سودش ‌افتد ، شرمسار شود و پرسد :
نکند قماربازی فریبکار باشم ؟ .
نیچه
___
__
_

“Happiness is simple” 
Ada yg mendefinisikan bahagia itu sederhana.

Kalo menurutku bahagia itu “kompleks”, banyak arti dan banyak cara untuk mendapat kebahagiaan.
Salah satunya yaitu melihat moment yg tidak direncanakan dan terlebih lagi bisa mengabadikan moment tersebut.

Beberapa hasil foto diatas diambil waktu hari terakhir puasa tahun ini disalah satu pasar tradisional di temanggung, yg pastinya banyak interaksi dan banyak kegiatan, dan itu adalah salah satu hal yg menurutku bikin bahagia, bisa tahu dan interaksi dengan orang lain, ada yg malu untuk difoto, yg pengen terus difoto juga ada, yg cerita kalo kehidupan di pasar itu keras juga ada, tukang parkir siapa namanya lupa wkwk

Se simple itu bahagia menurutku, sampe salah satu foto diatas aku jadiin wallpaper dekstop pcku wkwkk, yg pernah maen ke kamar ku pasti tahu 🤣🤣 Makasih udah ngajak hunting pagi waku puasa haha !! Cc @andreasnikoraharjo @reynaldiharis_

“Happiness is simple”
Ada yg mendefinisikan bahagia itu sederhana.

Kalo menurutku bahagia itu “kompleks”, banyak arti dan banyak cara untuk mendapat kebahagiaan.
Salah satunya yaitu melihat moment yg tidak direncanakan dan terlebih lagi bisa mengabadikan moment tersebut.

Beberapa hasil foto diatas diambil waktu hari terakhir puasa tahun ini disalah satu pasar tradisional di temanggung, yg pastinya banyak interaksi dan banyak kegiatan, dan itu adalah salah satu hal yg menurutku bikin bahagia, bisa tahu dan interaksi dengan orang lain, ada yg malu untuk difoto, yg pengen terus difoto juga ada, yg cerita kalo kehidupan di pasar itu keras juga ada, tukang parkir siapa namanya lupa wkwk

Se simple itu bahagia menurutku, sampe salah satu foto diatas aku jadiin wallpaper dekstop pcku wkwkk, yg pernah maen ke kamar ku pasti tahu 🤣🤣 Makasih udah ngajak hunting pagi waku puasa haha !! Cc @andreasnikoraharjo @reynaldiharis_

Dari tadi bingung,
Upload mana dulu yaaah trip kmaren.. 😅😅
.
Ini dulu deh yg pertama didatengin di hari pertama 😉
.
.
If @hens4m 
Lok. Pulau Kelor, Labuan Bajo, Nusa Tenggara Timur
📸 by @_veroy 
#igersociety

Dari tadi bingung,
Upload mana dulu yaaah trip kmaren.. 😅😅
.
Ini dulu deh yg pertama didatengin di hari pertama 😉
.
.
If @hens4m
Lok. Pulau Kelor, Labuan Bajo, Nusa Tenggara Timur
📸 by @_veroy
#igersociety

Who’s ready for some solid blueberry picking ? 🙋🏽‍♂️

Who’s ready for some solid blueberry picking ? 🙋🏽‍♂️

Jangan lupa tersenyum dan bahagia ya !
.
Location : Danau Situgunung Sukabumi
Foto dari @b_bubuh .
.
#sukabumi #jelajahalamsukabumi #exploresukabumi #folkindonesia #exploreindonesia #lingkarindonesia

Jangan lupa tersenyum dan bahagia ya !
.
Location : Danau Situgunung Sukabumi
Foto dari @b_bubuh .
.
#sukabumi #jelajahalamsukabumi #exploresukabumi #folkindonesia #exploreindonesia #lingkarindonesia

#makepotrait

Advertisements

Who’s your favourite outdoors activity partner? Our @sitkagear ambassador @huntinkorporated loves his dog of course 😍 Tag someone below who loves taking their dog on all adventures! 🌿

Who’s your favourite outdoors activity partner? Our @sitkagear ambassador @huntinkorporated loves his dog of course 😍 Tag someone below who loves taking their dog on all adventures! 🌿

Don’t we all just LOVE waterfalls? They might be photographers’ biggest frustration sometimes but they sure can be a lot of fun🤣
***
This is Aling Aling waterfall in Bali and omg my visit here was sooo much fun, not thanks to Aling Aling per se but the other three smaller waterfalls leading up to it. Loads of jumping and sliding made up for the perfect two hours of crazy exciting adventure 🤣First time sliding down a waterfall so I was proper hyped😆
***
Up for jumping off a waterfall when you see one?
.
.
📸Swipe right to see me flying off the fall 😂
^
^
^
#sourcedadventures #roamearth #adventureland #watchthisisinstagood #livefolk #lifeofadventures #backpackingviews #earthfocus #stayandwander #letswander #nextstopnature #teamkaptainkenny #voyaged #lostfam #folkgreen #passionpassport #shewhowanders #traveltagged #mountaincommunity #waterfalls #baligasm #balitravel #bali #alingaling #alingalingwaterfall

Don’t we all just LOVE waterfalls? They might be photographers’ biggest frustration sometimes but they sure can be a lot of fun🤣
***
This is Aling Aling waterfall in Bali and omg my visit here was sooo much fun, not thanks to Aling Aling per se but the other three smaller waterfalls leading up to it. Loads of jumping and sliding made up for the perfect two hours of crazy exciting adventure 🤣First time sliding down a waterfall so I was proper hyped😆
***
Up for jumping off a waterfall when you see one?
.
.
📸Swipe right to see me flying off the fall 😂
^
^
^
#sourcedadventures #roamearth #adventureland #watchthisisinstagood #livefolk #lifeofadventures #backpackingviews #earthfocus #stayandwander #letswander #nextstopnature #teamkaptainkenny #voyaged #lostfam #folkgreen #passionpassport #shewhowanders #traveltagged #mountaincommunity #waterfalls #baligasm #balitravel #bali #alingaling #alingalingwaterfall

Curug Sentral Jaya Negara ! 
Berangkat pagi - pagi banget dari kota Sukabumi, menyusuri jalan Sukabumi - Kabandungan dengan pemandangan kanan kiri yang asik, ada view gunung salak, dan gunung gede pangrango, untuk akses kesini kalian masuk ke komplek perkebunan Teh Jaya negara , searah dengan menuju ke PT Chevron, kemudian berjalan kaki sekitar 6 menit untuk sampai ke lokasi, 
Ini Curug Sentral 1, selain itu kalau siang kalian akan lihat “monyet” yang lumayan banyak dan jangan coba-coba main sama mereka, serem 🙌🏻🤣 ... dan jangan di kasih makanan ya, takut keseringan dan akhirnya kurang ajar !
.
.
Loc : Curug Sentral Jayanegara 1, kawasan perkebunan Teh Jayanegara !
.
.
#sukabumi #exploresukabumi #exploreindonesia #igersociety #folkindonesia #lingkarindonesia

Curug Sentral Jaya Negara !
Berangkat pagi - pagi banget dari kota Sukabumi, menyusuri jalan Sukabumi - Kabandungan dengan pemandangan kanan kiri yang asik, ada view gunung salak, dan gunung gede pangrango, untuk akses kesini kalian masuk ke komplek perkebunan Teh Jaya negara , searah dengan menuju ke PT Chevron, kemudian berjalan kaki sekitar 6 menit untuk sampai ke lokasi,
Ini Curug Sentral 1, selain itu kalau siang kalian akan lihat “monyet” yang lumayan banyak dan jangan coba-coba main sama mereka, serem 🙌🏻🤣 ... dan jangan di kasih makanan ya, takut keseringan dan akhirnya kurang ajar !
.
.
Loc : Curug Sentral Jayanegara 1, kawasan perkebunan Teh Jayanegara !
.
.
#sukabumi #exploresukabumi #exploreindonesia #igersociety #folkindonesia #lingkarindonesia

Jembatan di pulau kotok ini cocok untuk bertukar cerita dari cerita cinta sampai ke realita dunia fana 🧡

Jembatan di pulau kotok ini cocok untuk bertukar cerita dari cerita cinta sampai ke realita dunia fana 🧡

Advertisements

Jakarta Rasa Osaka 🇯🇵
•
Kok kerja ga kaya-kaya,
Jangan harap bisa kaya.
•
Kalo kerjaanya masih banyak gaya ✨
•
#ShotOnIphone
#iphoneonly

Jakarta Rasa Osaka 🇯🇵

Kok kerja ga kaya-kaya,
Jangan harap bisa kaya.

Kalo kerjaanya masih banyak gaya ✨

#ShotOnIphone
#iphoneonly

Gimana nih liburan nya ? Seru kan ya ? .
.
Dari @yeska.twentysix - Salah satu cara melihat surga tanpa harus kehilangan nyawa...!!! Ulin...sok kurilingan dunya teh da luas.. He

Loc : Pantai Citirem,  1,5 jam arah barat dari pantai ujung genteng,  sukabumi

#sukabumi #jelajahalamsukabumi #exploresukabumi #lingkarindonesia #ayodolan #folkindonesia

Gimana nih liburan nya ? Seru kan ya ? .
.
Dari @yeska.twentysix - Salah satu cara melihat surga tanpa harus kehilangan nyawa...!!! Ulin...sok kurilingan dunya teh da luas.. He

Loc : Pantai Citirem, 1,5 jam arah barat dari pantai ujung genteng, sukabumi

#sukabumi #jelajahalamsukabumi #exploresukabumi #lingkarindonesia #ayodolan #folkindonesia

I've hit on this point before but no matter how often you travel. No matter how many beautiful landscapes you see it's the people that make the trip impactful. It's the people who carry the story.

I've hit on this point before but no matter how often you travel. No matter how many beautiful landscapes you see it's the people that make the trip impactful. It's the people who carry the story.

A Father is someone you look up to no matter how tall you grow.

A Father is someone you look up to no matter how tall you grow.

📸 @jord_image -  Looking through trees for the best shot of the Christopher Columbus monument in the jardines de murillo, Sevilla 🇪🇸
.
.
.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#jardinesdemurillo #sevilla #sevillagram #sevillas #columbus #monument #spain #visitsevilla #visitsevilla #sevilla_ciudad #sevillespain #visitseville #tiqets #canon80d #ig_spain #ig_sevilla_ #voyage #watchthisisinstagood #photographyspain #sevillaspain #ig_spain #seville #sevillespain🇪🇸

📸 @jord_image - Looking through trees for the best shot of the Christopher Columbus monument in the jardines de murillo, Sevilla 🇪🇸
.
.
.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#jardinesdemurillo #sevilla #sevillagram #sevillas #columbus #monument #spain #visitsevilla #visitsevilla #sevilla_ciudad #sevillespain #visitseville #tiqets #canon80d #ig_spain #ig_sevilla_ #voyage #watchthisisinstagood #photographyspain #sevillaspain #ig_spain #seville #sevillespain 🇪🇸

Akhir Pekan Ini
nyanyian dan petikan gitar pemuda mabuk dintenda sebelah, angin pantai dari nyiur sampai menyakiti, kue sisa lebaran ikut liburan, curahan hati menjelang pagi, terik matahari terhalang banner, pasir masuk di sela jari jemari, air asin biasa untuk kami tapi lengket, terima kasih Jakarta.

Akhir Pekan Ini
nyanyian dan petikan gitar pemuda mabuk dintenda sebelah, angin pantai dari nyiur sampai menyakiti, kue sisa lebaran ikut liburan, curahan hati menjelang pagi, terik matahari terhalang banner, pasir masuk di sela jari jemari, air asin biasa untuk kami tapi lengket, terima kasih Jakarta.

Late post !

Late post !

How do you deal with frustration when you travel? In October last year when I got to the Philippines I had just fallen off a motorbike in Thailand and as I was venturing from waterfall to waterfall I couldn’t help but feel so frustrated that I couldn’t go in the waterfall (was all bandaged up) or jump off or slide down any of them😰At one point after seeing some of the most incredible waterfalls I’ve ever seen in my life (I swear the Philippines must have the best falls in SEA), I was starting to feel as if all this trekking to check out waterfalls was kinda pointless because I couldn’t enjoy any of them the way I wanted to. Yet, I sucked it up, accepted it was what it was and did see them all but goooosh I left with this burning desire to go back and experience them for real😍
.
.
📸When I got to this stunning waterfall, I sat on this bench with a local and just chatted for ages because I didn’t want to leave🤣Maybe I thought that’ll compensate for my inability to jump in 😆 Well, it didn’t but at least I made a local friend which was nice!
^
^
^
#pinoydiscovery #siquijor #philippinestravel #tourismphilippines #backpacker_photography #sourcedadventures #roamearth #adventureland #watchthisisinstagood #livefolk #lifeofadventures #backpackingviews #earthfocus #stayandwander #letswander #nextstopnature #teamkaptainkenny #voyaged #lostfam #folkgreen #passionpassport #shewhowanders #myvietnam #traveltagged #mountaincommunity #waterfalls #thephilippines_

How do you deal with frustration when you travel? In October last year when I got to the Philippines I had just fallen off a motorbike in Thailand and as I was venturing from waterfall to waterfall I couldn’t help but feel so frustrated that I couldn’t go in the waterfall (was all bandaged up) or jump off or slide down any of them😰At one point after seeing some of the most incredible waterfalls I’ve ever seen in my life (I swear the Philippines must have the best falls in SEA), I was starting to feel as if all this trekking to check out waterfalls was kinda pointless because I couldn’t enjoy any of them the way I wanted to. Yet, I sucked it up, accepted it was what it was and did see them all but goooosh I left with this burning desire to go back and experience them for real😍
.
.
📸When I got to this stunning waterfall, I sat on this bench with a local and just chatted for ages because I didn’t want to leave🤣Maybe I thought that’ll compensate for my inability to jump in 😆 Well, it didn’t but at least I made a local friend which was nice!
^
^
^
#pinoydiscovery #siquijor #philippinestravel #tourismphilippines #backpacker_photography #sourcedadventures #roamearth #adventureland #watchthisisinstagood #livefolk #lifeofadventures #backpackingviews #earthfocus #stayandwander #letswander #nextstopnature #teamkaptainkenny #voyaged #lostfam #folkgreen #passionpassport #shewhowanders #myvietnam #traveltagged #mountaincommunity #waterfalls #thephilippines_

To all the dads out there, happy Father's day! ♥
I went way out of my comfort zone with this edit. Let me know what you think in the comments! 🤓⤵️

To all the dads out there, happy Father's day! ♥
I went way out of my comfort zone with this edit. Let me know what you think in the comments! 🤓⤵️

Summer time b l i s s 🌿

Summer time b l i s s 🌿

Bromo masih sama, sejuk dan tetap mengagumkan. 
_

Selamat pagi. 
_

#livefolkindonesia
#amazingmalang
#exploremalang

Bromo masih sama, sejuk dan tetap mengagumkan.
_

Selamat pagi.
_

#livefolkindonesia
#amazingmalang
#exploremalang

Magdalena is playing the track at her Cercle gig in June 2018 💥🎶 ————————————————————————- The White Shadow & Ubbah Feat. Winnick - Anonymous | Original mix | Eleatics Records | snippet starts after the first minute for five minutes | last minute left out ————————————————————————- The duo of French producer THe WHite SHadow (FR) so far releasing at Stil Vor Talent, GU Music and Argentina based Ubbah (Parquet Recordings, Timeless Moment) made up an amazing release we couldn't pass over.
Catching the splendid track 'Anonymous' featuring smooth vocals of Winnick was caught played by maestro Solomun and we are sure by more melodic lovers all over the globe in future.

Music we are happy with, as simple as that, so hope you are too. ————————————————————————- #listentothis | #watchthisisinstagood | #techno | #cerclemusic | #magdalenadiy | #melodictechno | #melodichouse | #thewhiteshadowfr | #ubbah | #eprelease | #eleaticsrecords | Werbung | available on #beatport #spotify #itunes #traxsource #deejay 💎

Magdalena is playing the track at her Cercle gig in June 2018 💥🎶 ————————————————————————- The White Shadow & Ubbah Feat. Winnick - Anonymous | Original mix | Eleatics Records | snippet starts after the first minute for five minutes | last minute left out ————————————————————————- The duo of French producer THe WHite SHadow (FR) so far releasing at Stil Vor Talent, GU Music and Argentina based Ubbah (Parquet Recordings, Timeless Moment) made up an amazing release we couldn't pass over.
Catching the splendid track 'Anonymous' featuring smooth vocals of Winnick was caught played by maestro Solomun and we are sure by more melodic lovers all over the globe in future.

Music we are happy with, as simple as that, so hope you are too. ————————————————————————- #listentothis | #watchthisisinstagood | #techno | #cerclemusic | #magdalenadiy | #melodictechno | #melodichouse | #thewhiteshadowfr | #ubbah | #eprelease | #eleaticsrecords | Werbung | available on #beatport #spotify #itunes #traxsource #deejay 💎

Hari minggu nih,
Waktunya foto-foto .. 📸😎
.
.
If @rizkiifebriann 
Lok. Curug Pelangi, Bandung, Jawa Barat
#igersociety

Hari minggu nih,
Waktunya foto-foto .. 📸😎
.
.
If @rizkiifebriann
Lok. Curug Pelangi, Bandung, Jawa Barat
#igersociety